Friday, November 25, 2011

ENIGMA


Sahabat A: Aku dengar, perempuan yang kau sangat cintai itu tak balas cinta kau.
Sahabat B: Ya.
Sahabat A: Tapi kenapa aku tengok engkau tidak bersedih pun?
Sahabat B: Buat apa aku nak bersedih? Aku hanya kehilangan orang yang tidak cintakan aku. Tetapi dia kehilangan orang yang benar-benar mencintai dirinya. Mungkin dia tak ditakdirkan untuk aku. Mungkin ada jodoh yang lebih baik dari aku untuknya.
Sahabta A: Ya betul tu. Dan Allah SWT sudah sediakan jodoh yang terbaik buat kau. Bersabarlah sahabatku.

7 comments:

  1. sahabat c: ruginya perempuan tu kehilangan org yg benar cintai dia..

    ReplyDelete
  2. bersabarlah kawan......

    kunjungi blog saya

    http://isobari.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ramai jgk kawan2 sy dari maktab mahmud...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum,

    Jika saudara berminat untuk memperbaiki masalah kesihatan, turun berat badan, naik berat badan ataupun mengekalkan berat badan, InsyaAllah saya boleh membantu.

    Jika berminat boleh email saya.InsyaAllah saya berusaha sedaya mungkin untuk coach dan bantu saudara.

    Wassalam

    ReplyDelete
  5. teruslah berusaha mencari yg terbaik anggipradiskaabadi.blogspot.com

    ReplyDelete

  6. Salam maghfirah dan rahmat Allah.
    http://keroncongdariana.blogspot.com/

    ReplyDelete